1 Febuari

Dagen var precis så bra som en fredag skall vara! En lektion i skolan,
eller lektion och lektion vi åkte till röda kvarn och såg filmen
This is England på bio :P
Åkte sedan tillbaka till skolan och åt mat, orkade inte åka hem och göra ngn.
Fick sjuts av mamma hem och satte mig vid datorn där jag sitter ännu :P
Skall tävla imorgon så skall snart ner till stallet och packa. Pustade gjorde jag igår och oj
vad fint det blev. Om mamma inte kommer hem för sent åker jag upp till Ekeberg
och rider igenom henne där. Blir lite jobbigt att få en bra känsla
inför morgondagen om det står som spön i backen och med en hård ridbana.
Sitter och lyssnar på raymond och marias gamla skiva som jag hittade här i högen och tänker
på min pojke. Jag kan till och med tänka mig att bli skåning för hans skull.
Jag och jessica lyckades klippa clever igår men elvir amin älskling var lika arg
med pleggning så det gav vi upp.
Om en månad är det Hässleholm med v :D skall bli superkul!
Och om ca 3 månader, rättare sagt den 26 april fyller jag sexton och då åker jag
till gbg horse show med v. Stannar 2 dagar och vinner Steve Guredat eller Markus Ening kommer
jag att ge mig ut att fira :D

Puss på er! Hör kanske av mig ikväll!
Håll tummarna inför imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0