10 febuari

10,15

Då var det söndag. och mulet. Vill ha sol! det var ju så fint igår och man blev ju så pigg och glad när solen tittade fram. Pappa och lillebror har precis vaknat och jag har redan hunnit äta frukost. skall städa mitt rum sen. När mamma kommer hem från jobbet skall jag övertala henne om påsk :P
Skall städa rummet nu med. Lyssnar på lugna favoriter som vanligt med :D
Skall logga in på bukefalos och kolla läget.
Jag kan inte sluta le! har aldrig varit såhär kär. Hela jag bubblar. Fasen vad jag älskar honom! <33

17,02

Åkte till stallet vid 10,30. Mockade och tog sedan in elvira. Hon hade tappat en sko så hon fick gå ut i hagen igen. Inegn ridning idag inte. Jessica skulle rida ut Noppikovskt (unghästen) så jag tog Clever Z som draghjälp.
Sedan gick vi in och åt. Efterrätt var tårtan som jag skulle bjuda på efter min avramling :P
Jordgubbstårta <3
Efter fikat var vi as flummiga :P jessica körde mig i skottkärran haha :P
Gick till pio country med pappa och hämtade bilen. Nu sitter jag jag och väntar på att min pojke skall logga in och under tiden lyssnar jag på P3 star !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0