11 febuari

indag vaknade jag pigg trotts 6 timmar sömn. Var ju ridsport och wallander på tv.
Hoppas att inte få en miljon påhopp från hästflickor nu men som malin baryard red :O
Jag har inte klarat av henne innan min igår var min allergi ett faktum. Nej säger jag bara!
Första lektionen hade vi engelska. Gick igenom läsprovet förra årets nationella. De var ganska lätt. hade 1 fel på båda delarna så jag är supernöjd. Andra lektionen var det normer och värden (klasstimma).
Vi fick reda på vilken klasströja det blev. Blev den: man glömmer aldrig en k
lasskompis
tredje lektionen var dte matte. Fattade ovanligt mkt :D
Hade lunch och rast. satt med kamratstödjarna och snäckan och flummade lite.
Sedan tråk so! men dte är ju samhällsekonomi och det är ju det jag skall läsa på gymnasiet så det är ju kul.
Siste lektionen va det svenska med BE! ( :S ) Pallar inte med när hon bara står och skriker på alla!!
Vi kollade på världens bästa film (not). Hemsöborna av August stindberg!!
Det var ttdligen många som inte var godkännda på nationella läsprovet och jag blev sju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0