12 febuari

Sitter här med min favoritkopp med mitt favorit te i. Bjåbär hallon :D
Vad har hänt idag då?
Första timmen hade jag biologi. Gick igenom nervsystemet och gjorde lite tester.
Andra timmen var det fysik med prov i rit teknik och jag tror det bra.
Sedan var det språkförstärkning engelska. Jobbade med matte läxan (skulle gjort dte nu med om jag hade tagit med mig miniräknaren hem :P )
Sedan mat. Var texmex biffar med tomatsås och ris :D var jättegott faktiskt!
Sedan svenska. I korridoren innan lektionen sa några att jag hade fått mvg på nationella läsprovet och jag trodde de skojade. Pratade med BE efter lektionen och de hade rätt! jag hade inget fel alls! jag är grym!
hoppas bara att det går lika bra med novellen så kanske MVGt i svenska kan bli mitt!
Sista lektionen var det idrott. Egen lektion. Det var jump style och aerobic. Jag som dansat jump innan var as glad! dte är ju så kul!
med jessica red jag ringvägen.
Nej nu måste jag börja arbeta med min so uppgift stilla havs regionen.
Hörs imorgon! Puss på er <333

Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

Skoj! Jag vill också veta mitt resultat men sv-läraren säger att vi måste göra det muntliga först med :(

2008-02-13 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0