13 febuari

gah! jag har varit smått irriterad på allt och alla idag! Hatar det men kan ju knappast hjälpa det!
Fösta hade vi matte. jag fattade jätte bra för en gångs skull. sedan var det b-språk. Gjorde matte läxan med elin då för imed att jag bytte bok mitt i terminen till den svårare hade jag inte räknat alla de tal som finns med. Efter maten var det so. 1 ½ timme. Gick faktisk ganska bra då jag kom igång med mitt so projekt. Måste jobba med det på lovet :s
Sista lektionen var det fördjupning. Vi testade våra broar vi hade byggt. MIn såg ut som ett u men till min glädje min killarnas missnöje så höll den :D
Sedan var det hoppträning på kvällen. Micke hade aldrig sett henne finare och då hade jag bara jobbat henne i skogen och inte på banan i en vecka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0