15 febuari

ajajaj! fan vad ont jag har! :'( läs om dte vid *
Började dagen med idrott. Var ju hemma och var sjuk igår så jag var inte med. de andra hade en gren i superstar. Sedan var det svenska. Fick veta resultaten från nationella svenska läsförsåelse. Jag hade bäst i klassen! inga fel. Bara en 2 poäng fråga som jag fick 1 poäng på. Enda misstaget jag hade :D
Sedan hade vi en halvtimme matte. Jobbade knappt :P
Idag åkte kärleken till usa :( kommer vara i florida och new york i 11 dagar. Lyckost! kommer sakna honom!
*Efter lunchen hade vi slöjd. Gick super till jag var klantig.  Hade svettsat och trodde det hade svalnat så jag la handen på det för att känna efter. Så nu sitter jag här med brännsår över hela högerhanden :(
Msåte rida trotts detta för skall ju rida 1 meter 1,10 på söndag. Får känna efter hur det känns. Kanske får ställa in tävlingen :(
Nu skall jag till stallet i det fina vädret!
Puss!! :D

Kommentarer
Postat av: ebba

vad går du för något om su får svetsa? :) Jag går nämligen ett program där man får lära sig svetsa och jag har gjort nästan samma sak som du :P Fast jag brände läppen på svetstråden heh.. skills ;)

2009-10-15 @ 20:53:01
URL: http://brejkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0