16 febuari

Handen såg faktiskt mycket bättre ut en väntat :D
Visst det ser ändå för jävligt ut rent ut sagt men blåserna verkar inte spricka och så länge de inet gör det finns det ju ingen risk för infektion. Och de gör inte heller så super ont.
Vaknade vid 10 och åt frukost framför tv. Sedan gjorde jag och pappa överdelen till vår kaka som vi skall äta nu efter maten. :D
Släpet hade gått sönder där bak så mamma åkte och köpte en ny sån låsning och lagade det, Duktig mamma!
Jag och jessica red till banan och hoppade lite inför morgondagens tävling hos stall österby.
Skall rida 1 meter 1,10 och det känns riktigt bra. Efter stallet åkte jag till Ida för us möte.
Jag blev kassör under 08 och hoppas på att få bli ordförande 09 istället.
Efter det åkte jag hem och fikade. Kollade på wallander den svaga länken med. :D Den är bra!
Har precis varit nere i stallet och tagit in elvira. Hoppas hon är lika laddad inför morgondagen som jag. Skönt att det är clear round för då är jag precis så lagom nervös som jag skall vaar. När jag är på lokal blir jag öveerfokuserad :P Är lika fokuserad som om jag skall rida sm. kanske är lika bra att förbereda sig :P
Nu skall jag äta och sedan blir det soffan och melodifestivalen. ! Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0