17 febuari

Mamma väckte mig kl 7 och då åkte vi ner till stallet och morgonfodrade och släppte ut hästarna. Sedan åkte vi hem och åt frukost och bytte om till tävlingskläder. Kl 9,42 lämnade vi stallplanen. Dumma blåsten gjorde att kylan blev ännu mer bitande. Banan var roligt byggd. här kommer en förklaring :P
hinder
1-oxer med jumpadojjor på översta bommarna
2-oxer med plukor på infångarna
3-räcke med mini pulkor som en grind eller liknande
4- maxad oxer
5- räcke med skidor som infångare
6-snö under och på bommarna. Översta bommen hade istappar på :P
7- oxer
När jag red in på 90/100 blev elvira jätte chockad. Kom bara till 3e hindret men är jätte nöjd endå. Hon hade ju alrig sett sådanna galna hinder. 100/110 gick super! Hon var jätte fin, hoppade supersprång och var positiv :)
Fick en bom ner så ingen rosett men det klarar jag mig utan. Det är roligare att få om man kämpat för den!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-02-17 @ 15:56:03
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0