18 febuari

Vaknade kl 10 och kastade i mig frukosten. Sedan åkte jag och mamma och handlade allt till mormors 80 års dag. Var först på netto och handlade lite smått. Främst för att vi skulle till den köttbutiken där. Sedan åkte vi till eurostorp och handlade på coop. Jag hittade en jättefin klänning på b-young! Men har man inga pengar kan man inte köpa fina kläder :p måste fixa pengar :p får vell börja jobba på helgerna igen. Sedan åkte vi till max och köpte mat. Jag var nuttig och köpte min älskade chikensalad med coscos <3
Sedan blev det datan och så gick jag en runda runt ån. Vid halv 4 satte jag mig på moppen och brummade ner till stallet. Red ringvägen med Jessica. Hästarna var galna! haha vi lät dem galoppera på och jo tack det gjorde dem. Clever hoppade fram han :p
Nu har vi beställt pizza som pappa är och hemtar. Nyttiga familjen här idag XD
är det lov så är det!
Viktor min pojke kom hem nu! saknar dig så att dte gör ont! kan det inte bli mars! vi skall ju träffas mkt då <33

Kommentarer
Postat av: jessica

hehe det va rooligt, får ut o busa snart igen! :D
noppikoski va jätte duktig idag. galoppgalopp flera varv. lyssnade fint på hkälperna o allt. :D

2008-02-19 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0