19 febuari

Vaknade vid 10 och åt en stor frukost. Mamma hade åkt i förväg till mormor med lillebror och all mat. Gjorde mig igjordning och hoppade upp på mopeden med mp3 i öronen. Skönt att det bara tar 5 minuter till mormor :D
Väl där dök kusinen med mamma och pappa upp. Hon skulle på anställningsintervju så det var baar min moster som stannade. Jag hjälpte mamma att lägga upp all mat. Mums vad gott det såg ut. Satte mig sedan med min frida tidning och väntade.
läste ut min bok igår. Lasses revanch. All måste låna den. Fy fan vad läsvärd den är. Handlar om en tonårskille som diagnostiseras med ADHD. Hamnar i felgäng och dras ner i ett träsk fullt av droger och alkohol.
Efter ngn timme kom kusinen tillbaka. Det hade gått bra så hon var hoppsam. Får hon jobbet flyttar hon ner til halmstad igen =D saknar henne nått inerligt!
Vi tog första rundan på buffen och när andra rundan var klar dök andra kusinen upp tillsammans med hans barn och fru. Kuusinbarnen och jag busade som vanligt =P
Sedan dök en svärm av släktingar upp. Vid 16 åkte jag till stallet och tog hand om elvira. Sedan tillbaka till fikat. Haha istället för chokladkakan åt jag gifflar med kusinbarnen =P
Åkte hem vid 18. Lillebror hade gått i förväg och jag kom i fatt hobomn vid 10 skylten. Han fick skjuts hem =P
Fick precis ett mejl av <3. De var i florida och hade 30 grader varmt. Fy fan vad hans känns rätt. Älskar honom verkligen! 

                                                                     buffen <333

                                                 image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0