21 febuari

vaknade sent och trodde allvarligt talat att jag hade tappat huvudet! så ont gjorde det!
Pappa hade spelat in klass 9A från i tisdags så det satt jag och kollade på när jag åt frukost.
Aldrig att de kommer bli en av de 3 bästa klasserna i sverige. De saknar ju motivation!
Enda sättet är att tvinga eleverna och hur positivt är det på en skala.
Städade nedervåning och sedan käkade vi pizza rester till middag. Pappa och jag åkte till stallet
och givk bort till banan och hoppade. det gick super! jag måste bara vara postitiv de sista steget innan hindret och säga till mig själv -jag klarar det! inte som jag gör annars -hjälp mig! =P
Nu har jag självförtroendet tillbaka så 110 i hässleholm kanske är lite lockande ändå!
På kvällen gick strömmen i skedala så vi saknade internet. Där av skriver jag idag fredag.
Ove och jonathan hade tagit in elvira när jag kom men jag bytte täcke för hon åsg ut som en dränkt katt.
Måste hita min film linas kvällsbok. vad kan jag ha gjort av den?

Kommentarer
Postat av: Herr Häst

Jag trodde inte mina ögon när jag läste att hästar kunde springa i 110 km/h. Du har verkligen gett din häst mycjet morrötter!

2008-02-23 @ 13:58:14
Postat av: bloggaren

Andy och johan vilka annars XD

2008-02-25 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0