24 febuari

nu skall jag skriva ordentligt igen jag lovar.
Trotts en veckas lov och knappt någon sömn vaknade jag pigg. Första lektionen var engelska. Lärarna kan vell ta hänsyn till att dte är första dagen efter lovet? första timmen hade vi engelsk gramatik. Inte för att det var svårt, bara seeegt! Andra lektionen var det normer och värden (klasstimma).
Jag fick igång klassrummets nya platttv (MVG i teknik lovade görgen mig xD) . jätte svårt *not*. bara att klicka på on knappen uppe på tvn. har inte alls en av samma modell xD
3 lektionen var det matte. Hade repetition inför diagnosen och provet. Skulle göra det "gröna" provet imed att jag bytte bok mitt i kapitlet och därmed inte haft ex korsvismultiplikation. Hoppas jag får alla rätt på pytagoras sats och det. Fick ju det på den diagnosen =D
sedan var det lunch. På rasten lämnade jag tillbaka boken "Lasses revanch", snälla läs den! as bra!
Sverker lindström hade tyvärr inte skrivit ngn mer bok. Lånade en ungsomsbok som hette under ytan. Verkade helt ok. Efter rasten hade vi so. Sammhällsekonomi! mitt favooämne =D
Sista timmen var det sv och vi kollade klart på hemsöborna (äntligen)!
Efter skolan kl 15 var det elevvårdskonferrans som det är var 3e månad. Lite beroende på att jag bytte skola och sånt. Var bara positiva saker de hade att säga =D
hemma red jag mjölka och sedan lite snabbt på banan.
Har pluggat lite engelska glosor och skall lägga mig snart.
Imorgon kommer <3 hem från Florida och på söndag skall vi träffas =D

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-02-25 @ 21:15:05
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0