26 febuari

Första lektionen var det Biologi. Hade as trist. Vi läste om hjärnan och det var vell inte super underhållande XD
Andra lektionen hade vi Fysik. Gick in på atom och kärnfysik. Låter vell ok. I mitten på lektionen fick jag mess från <3. De hade landat tryggt och säkert. UIndra hur många saker jag hade spelat upp innanför ögonlocken om hur de inte kom hem. så det messet var helt underbart XD
Sedan var det b-språk. Jag och några andra gick till bilden och jobbade med bildprodjektet. Är snart klar =D
Sedan var det lunch. Jag gick till bibblan och lämnade tillbaka boken jag lånade dagen innan =D är bokmal XD
Den som jag läste ut hette Under ytan och var helt klart läsvärd. Läste ut den på 1 ½ timme =D den var nästan 200 sidor XD
Sedan var dte svenska och jag och pontus läste Fröken Julie av August Strindberg. As sega repliker på typ 10 rader. Slutade med att pontus snubbe högg huvet av mig (fröken julie)s fågel XD sjukt helt enkelt!
Sista lektionen hade mergim idrott. Ganska kul med cirkelträning. Gick in för det och så orkade jag en hel del =D
Sedan åkte jag hem och käkade. När pappa slutade körde han mig till stallet. Mockade och fixade innan Jessica kom ut. Red till banan och red lite markarbete. Regnade så hade ingen större motivation.
Har jobbat lite med glosorna och so arbetet men nu skall jag lägga mig i sängen och läsa min nya bok XD måste ju läsa ut den till imorgon XD Imorgon är det hoppträning =D Micke tror att 110 kommer gå bra =D
Kjamiz Bananiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0