3 febuari

Idag sov jag bort halva dagen :P
satt uppe till halv 1 och pratade med älsklingen.
Fick samtal från monica på kvällen! tack och lov! hästen hade inga frakturer (läs föregående blogginlägg) och vad jag glad jag var för det. Vaknade vid 12 så det fick bli brunch. Satt vid datorn och kollade på lite bilder från igår. Åkte till stallet och red ut mjölka rundan i solskinet. Elviras förra ägare ringde och undrade hur det hade gått i laholm igår. Åkte hem vid 17 lagom till ridsporten trodde jag. Mamma och jag trodde att pappa och lillebror var hemma och tog därför inga nycklar med oss. Så klantligt. Såklart ingen hemma så vi fick åka till morfar och mormor och hämta nycklar :P
Gerco schröder vann före min idol steve guerdat. Bästa svensk var malin baryard på en 12 plats.
Skall åka till stallet och ta in Elivra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0