4 febuari

Idag vaknade jag pigg och utvilad trotts att jag suttit uppe och kollat på Wallander. Måste ju se omgivningen i pojkens <3 hemland :P skåne är ett annat land :P Började dagen med engelska. Vi skulle skriva och göra en väderlekspresentation som skall redovisas på torsdag. Har haft ont som satan i hälsenan idag! skulle kanske haft kryckorna som skolsköterskan sa men man blir så klumpig då! Vi fick våran skumma vattenautomat idag. Och det blev som väntat, vattenkrig haha :P i vår korridor var dte 2 cm vatten. På normer och värden skulle vi bestämma vår klasströja vi skall ha nu i slutet av 9an. Fanns många roliga men jag tror det slutar med att det blir "varje dag föds en lärare, använd kondom :P" haha. Jag ville ha en liten söt gubbe som sa "- nu är det slut, tut! " barnsligt söt! I stallet red jag och Jessica ringvägen! så härligt när man travat och galopperat upp för berget och sedan bara öppnar sig en utsikt med hela halmstad framför sig! Imorgon är det dags för första nationella provet. Läsförståelse i sv! Hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0