5 febuari

Aj som in i *pip*!
Dumma satans hälsenan har blivit överbelastad så nu sitter jag här i högläge med foten lindad! Första lektionen idag var det nationella provet svenska läsförståelse! tror det gick bra! efter det fick vi tillbaka våra arbeten i astronomi som vi lämnade in sista veckan på HT. Jag trodde inte att jag var godkännd när jag satt och väntade! Men jag fick ett VG! Är super nöjd. Nu sitter jag här och lyssnar på lugna favoriter och kollar runt lite på nätet. Så fort mamma kommer hem skall jag och mamma till stallet. skall försöka rida igenom hästen trots smärtan. har ju hoppträning för micke imorgon på kvällen. För nog bli doktorn på fm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0