7 febuari

Vaknade tidigt för att vara klartänkt och pigg när det var dags för skrivningen i nationella provet svenska. Teamt i år var vad väljer du och min uppsatts hette val som berör. där skrev jag om en oönskad kärlek och en oförståeende omgivning. Jag skrev i 2 timmar av 3 möjliga. Fick ihop 10 sidor och det är jag nöjd med. Sedan hade vi lunch och rast från 10,30-12,50. Seegt som attan. Satt och läste på biblan med några kompisar. Busschafförern var as sur! Vi fick bara sitta de främsta raderna och sånt. Vi sjöng en busschafför men han blev bara mer sur. Sådanna surisar behöver inte vara busschafförer. Busschaförer hade behövt växa på träd så när glädjen hos en tar slut plockar man bara ner en annan!
Bilddagboken MÅSTE fick sin server. Nu kan man knappt logga in pga alla inloggade användare :(
Älskar min skånepåg <333 längtar till gbg med dig pojken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0