9 febuari

20,00

Vaknade sent idag. Vid halv 11. Min <3 höll mig uppe haha
Åt lunch och åkte ner till stallet. Har varit super nervös hela dagen för min <3 tävlar i flyinge
red lite på banan men saknade motivation då det var så fint väder så jag red ut en långrunda
Mamma och pappa är på middag på pio country club så jag och brossan beställde först kebabtallrikar från vallås. Efter en timmes kollande på bond är det nu dags för deltävling i i Melodifestivalen. Det går i scandinavium. Dit längtar jag för jag skall dit och fira min födelsedag med min älskling. Skall bli super kul! bästa födelsedagen i livet! skall alltid älska honom!
Nu är det e-type och the poodels och jag älskade låten från första början! <33 Rock the life! De har så cool stil!
Sitter här med mitt mineralvatten som kunde varit cider och jag sitter framför datan istället på en fest. Men palla festa. Sitter hellre och snackar med <3! Festandet är överskattat!
3 veckor kvar till hässleholm! :D
Jag ryser, fick ett sånt dint mess! Älskar min älskling! haha vad seriös min blogg är då xD
Nu är det gruppen face -84 s tur. Usch! Dansbandspop! *spysmiley*
Pipig röst har hon med! Refrängen var ok men inte mer en så!
Snart alla <3 dag och jag måste fixa ngt till pojken. har en idee. skall bara fixa den :D
Kommer bli uppskattat!

21,18

Hej igen.
Nu är då första deltävlingen av melodifestivalen klar. Crister sjögren (blä) och Amy diamond direkt till final. Och the poodel/e-type gick till andra chansen. Tyvärr gick inte stallkompisens kusins kompis vidare men thats the shit. Lillebror har varit jobbig men nu sitter han snällt och kollar på tv. Låter som om han är 5 och inte 14 :P
Skall försöka få hit viktor i påsk. Hna har sagt ja, bara päronen att övertala med :P
har trist. ingen rolig på msn, v är ute och fodrar hästarna.
Jag skall snart sova tror jag. Börjar bli trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0